lördag 23 januari 2010

*gäsp*

Uppe med tuppen?
Hade ställt klockan på 9,30, så när den väl ringde var det bara att masa sig upp!
Idag är det ju tvättdag och jag måste få massor gjort :)

Har nu fixat frukost, varit ute med hunden, sorterat posten jag inte hunnit ta tag i, varit ute med hunden, sorterat all tvätt och nu är första tvätten i maskinen!
Hoppas jag hinner köra ett gäng innan kvällen kommer och det är bio dags!


Var ju på fest hos Hellen å Ås förra helgen. När det hade gått några timmar, så såg vi en rolig grej...
Vet inte om detta är nåt typiskt för Sollentuna bor, men... jaa..

Är inte det här en tomat?


Men envist skulle de kalla det för köttfärs! :D
Hahahaha!!!
Jag och min sjuka humor.... hade riktigt roligt åt det där i flera timmar!
Eller vad säger du Nismo? ;)

Inga kommentarer: