onsdag 6 januari 2010

Nattsudd

Tjosan!
Igår var jag vaken rätt sent, min tanke var att jag skulle sova längre än till 8-9 tiden.
-Om det funka? Tjae... vaknade för en haltimme sen av att Jugge ringde... Haha!
Tror jag gick å la mig runt 02,30... Ujuj..

Annars då? Jo, Julen var kanon! Vi var ju hos mamsen på julafton., Fick verkligen kanonkäk och en massa fina julklappar! Bla en supermysig tröja som jag har använt väldigt mycket sen jag fick den :D
Fick även de bästa kastruller man kan ha: OBH Nordica! Måste dock börja använda dom. Har inte riktigt vågat göra det med dom nya fina. Hahaa!! Men ikväll då ska jag inviga dom, det lovar jag :)
Fick oxå påslakan och underlakan! Kanoners! :)
Tusen, tusen tack för en underbar julafton mamma! <3

Efter att vi hade ätit å ätit å ätit så la vi oss i soffan och kollade på tv, men vid 21,30 var vi för trötta så då åkte vi försiktigt hem!

På juldagen var det tänkt att vi skulle ha åkt över till pappa å Britt, men det blev inte så då Britt låg i magsjuka... uscha! :/
Så vi hängde med farsgubben till NetonNet och Heron och kikade på lite hemmabiosystem istället :)

Har jag berättat om nyår? Nä, det kanske jag inte har...
Vi var ju hos Richie å Lisa inne i stan. Och de bjöd på oxfile´ och potatis med en massiv efterrätt!
Det var, utöver oss där, även Linnea och Adrian samt Mio & Tomas! :)
Väldans trevligt :)
Tack för en rolig kväll mina vänner!!

Å idag sitter jag hemma och är ledig. Jugge jobbar och fick ta låneskodan (som just nu är Skoda RS - har åkt mycket Yeti under ledigheterna) till jobbet.
Men det e ju som söndag idag, så imorrn är det tillbaka till jobbet och uppstigning 05,20! PIIP!
Urk....
Men men.. jobba två dagar sen är det helg igen! Wohaaa!!

Nu ska jag gå ut med Loppan, kan tänka mig att hon e kissnödig :/ Sen in å äta frukost, om jag har nån... Hehe!

Men som sagt, jag är är om det är något...
Å ni... Vet ni vad?

Nu är det 27 dagar, 2 timmar och 32 minuter kvar innan vi åker till Thailand! ;)

1 kommentar:

Ammi sa...

Wohooooo, du menar 26 dagar, 6 timmar, 53 min och 50 sek?

hihi faaaan va jag längtar! Jäkla Göte som drar vilken dag som helst. Men sen är det vår tur, VÅR TUR!! *hoppar på å kramar massa*