tisdag 19 januari 2010

Nedräkning har börjat!

Tjenixen Jenny, Ammi, Malin, Åsa, Jugge, Richie och till er som också har hittat hit! :)

Det är tyvärr alldeles för långt mellan gångerna jag skriver här numera verkar det som.
Mitt liv är fullt med skit som måste redas upp innan vi ska åka till underbara Thailand.
Ok, inte bara skit, som i bemärkelse skit, men ja, saker jag måste ta tag i och ordna helt enkelt! :)

Passaten är nu hel igen. Det ”stora” felet kostade bara 850:- så det var en lättnad för plånboken kan jag säga :) Men tyvärr blir det fler utgifter på den senare då den verkar läcka kylarvatten + att avgassystemet måste bytas. Men ja.. den går att köra nu i alla fall. Jippi för det!! :)

Sen har min stora lista jag har skrivit om blivit lite mindre, tyvärr fylls det på med nya saker hela tiden så just nu känns det lite motigt tyvärr. Men det är väl så livet är, eller vad säger ni?

I helgen som var så hade jag Ammi över på en lite tjejkväll! Jugge jobbade å jag hade gjort i ordning en 3 rätters till oss! Började med en lite bit smörgåstårta till förrätt. Till varmrätt blev det egengjord potatis i ugn med fläskfilé och till efterrätt hade Ammi beställt marängsviss! :)Jisses va vi mumsade hela kvällen. Vi praktiskt taget rullade ut sen på kvällen!
Tusen tack för en trevlig kväll gumman :)

På lördagen var det faktiskt fest för min del! Hade blivit bjuden av Hellen roligt nog till hennes födelsedags fest :) Där bjöds det på god paj och en massa sprit. Jag å Tomas fann varandra som vanligt och groggar dracks och ja… kan väl säga att han å jag har samma låga humor när det väl gäller så vi hade riktigt, riktigt roligt där på natten :)
Full som en kastrull å jag var riktigt bakis dagen efter :D Hahah!Men tusen tack för en trevlig kväll alla inblandade.
Även om de flesta stirrade rätt skumt på mig där i början? Wtf liksom?

Denna vecka jobbar jag 9-18 all week long *suck* Är konstant trött å vill bara sova.
Vad är det för fel på mig??
Men nu är det bara 14 dagar kvar, sen så är vi på väg!!! :D

Up, up and awaaaaaaaay!!!! :D

1 kommentar:

Ammi sa...

Tack själv tjejen! Ruskigt god mat måste jag säga =) Men fyyy vad jag mådde dåligt sen, marängswissen gjorde sitt *fniss* Hoppas du får en bra dag..
13 dagar, sen far vi!! Love!!