lördag 16 januari 2010

14 januari 08,43

Huula hoooop!!

Vet ni? Jag saknar att inte kunna blogga när jag vill. Otroligt störande. Jag måste se över om jag kan byta blogg igen eller nåt. Skapa en egen sida kanske? Så jag kan skriva vad jag vill när jag vill, utan att behöva skriva ett mail som man sen får kopiera å lägga in flera timmar senare! :P

Har ju massor av döds sköna saker jag skulle kunna skriva om bara jag fick göra det just då när andan faller på.
För när man kommer hem sent på kvällen så är man ju helt slut. Då kommer jag ju inte ihåg att jag ska gå en trappa upp å sätta mig framför datorn nån timme.

Ni har ju inte fått se de roliga bilderna från Ullared en heller :/ Aja.. det kommer. Vilken dag som helst! :D ;)

Vet inte om jag har berättat det, men jag har ju skrivit en lista på saker som måste göras innan vi ska dra till Thailand som är på 2 A4 sidor.
Igår kunde jag faktiskt dra ett streck över flera saker å det kändes riktigt skönt.
En sak som Jocke var kanon snäll å hjälpte mig med var att köra passaten från Bromma till Märsta!! Huuuuur underbart som helst. Tack snälla Jocke!!! <3
Så nu står skräpet där å väntar på att Frasse ska ta tag i den på lördag. Förhoppningsvis är den lättlagad så vi har en bil nästa vecka igen!
Håll tummarna!
Dock fick jag aldrig åka hem från jobbet igår när jag slutade, utan det blev full rulle direkt. Kom hem gjorde vi vid 22 tiden… då var jag heeeeelt slut!

Idag mår jag faktiskt inte så bra.. har huvudvärk som inte vill ge sig, ont i magen å känner mig allmänt död.
CPR someone?

Ja nä, ska sluta jiddra! Jobba tror jag det var jag höll på med ;) So long suckers!!

-47kg

Inga kommentarer: